مدیرعامل سایپایدک در نشست هم اندیشی با مدیران نمایندگی های استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی گفت: روند تولید و کیفیت خدمات پس از فروش رو به رشد و ارتقاء است.

به گزارش رویداد شرق به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک با بیان این مطلب افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، با افزایش تولید و تنوع محصولات در گروه خودروسازی سایپا، شاهد رشد خدمات پس از فروش در دوره های گارانتی و وارانتی هستیم.

او با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک بر افزایش سرعت ارائه خدمات تاکید کرد و گفت: با تامین به موقع قطعات یدکی و توزیع آن در سطح شبکه، در جهت ارائه خدمات مطلوب و حفظ رضایتمندی مشتریان گام بر می داریم.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به اهمیت موضوع معیشت کارکنان شبکه نمایندگی ها سراسر کشور تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در این خصوص، ارایه خدمات رفاهی به کارکنان شبکه در دستور کار قرار دارد.

حسینی افزود: با بررسی های صورت گرفته و در راستای سرعت بخشیدن در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و بهبود اجرای فرآیندها در شبکه نمایندگی، راه اندازی مرکز تست قطعات یدکی و داغی دوره گارانتی در دست اقدام می باشد.

در پایان این نشست از نمایندگان برتر استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی که بر اساس مدل ارزیابی جامع نمایندگی های سازمان خدمات پس از فروش سایپا حائز رتبه برتر شده‌اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.