از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع حدود ۴۰۰ هزار تماس تلفنی توسط همکاران مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (SRM) پاسخ داده شده که بیشترین آنها با بیش از ۲۰۰ هزار تماس ورودی مربوط به حوزه اتومبیل بوده است.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی مطیعی مدیر تازه منصوب شده مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (SRM)، در گفت و گویی با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ۱۴۰۱ این مرکز گفت: عملکرد شگفت انگیز بیمه ایران در پاسخگویی به مردم، ذینفعان و نمایندگان شرکت به گونه ای بوده است که در صنعت بیمه کشور رکوردی قابل تحسین به شمار می رود.
وی مجموع تعداد تماس های ورودی مرکز در ۹ ماهه امسال را ۳۹۳ هزار و ۳۹۲ مورد، شامل: رشته اتومبیل (با ۲۰۰ هزار و ۹۲۳ تماس)، رشته درمان و زندگی (با ۶۳ هزار و ۶۶۷ تماس)، سایر رشته ها و خطوط عمومی (با ۴۷ هزار و ۲۲۷ تماس)، شیفت شب (با ۷۱ هزار و ۲۵۷ تماس) و اطلاع رسانی گویا (با ۱۰ هزار و ۳۱۸ تماس)، اعلام کرد.
مطیعی با اشاره به فعالیت شبانه روزی و بیست و چهارساعته این مرکز جامع پاسخگویی که با شماره تماس ۰۹۶۶۸ در خدمت هموطنان است، اضافه کرد: تعداد کارشناسان همکار در مرکز ۶۲ تن و کارکنان نوبت شب ۱۱ تن است.
مدیر مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (SRM)، در ادامه، با استقبال از طرح حضور مدیران ارشد، روسای ادارات و تیم کارشناسی امور اداری، فنی و مالی شرکت در مرکز (SRM) و ارتباط مستقیم و پاسخگویی بی واسطه ایشان به مخاطبان که در دستور اجراست و نخستین برنامه در چارچوب این طرح، با حضور مدیران ارشد امور نمایندگی های بیمه ایران برگزار شد، به تشریح عملکرد آمار ماهانه این مرکز پرداخت و افزود: بالاترین میزان تماس های ورودی با ۴۸ هزار و ۱۷۹ تماس مربوط به شهریور امسال و کمترین میزان تماس با ۳۷ هزار و ۲۷۷ مورد مربوط به فروردین ۱۴۰۱ بوده است.
وی در باره آمار آذر ماه ۱۴۰۱ مرکز گفت: در ماه گذشته، در مجموع ۴۳ هزار و ۶۱۱ تماس ورودی داشتیم که تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۷ مورد دررشته اتومبیل، تعداد ۷۹۹۹ تماس در رشته درمان و زندگی، تعداد ۵۱۲۱ تماس در سایر رشته ها، تعداد ۸۰۳۱ تماس در شیفت کاری شب و ۹۰۳ تماس با بخش اطلاع رسانی گویا بود.