اراک- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی گفت: کمبود سوخت در استان مرکزی وجود ندارد و فعلا ۴ جایگاه عرضه سوخت در اراک فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشورمان از ساعتی پیش با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم‌زده است. یک منبع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را تأیید کرد و گفت: در حال بررسی منشأ این حمله هستیم. مسئولان از آغاز سوخت‌گیری دستی در برخی شهرها خبر می‌دهند. از این رو خبرنگار مهر موضوع را از سعید جمشیدی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی موضوع را پیگیری کرد.
جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت سوخت در استان مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر به هیچ وجه کمبود سوخت در جایگاه‌ها های سوخت استان مرکزی وجود ندارد.
وی ادامه داد: هیچ مشکلی در بحث وجود سوخت در جایگاه‌های استان نداریم.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش صورت گرفته ۴ جایگاه در شهر اراک مشغول عرضه سوخت هستند ولی فعلاً تنها امکان عرضه به صورت آزاد وجود دارد و مردم برای دریافت سوخت می‌توانند اقدام کنند.
جمشیدی گفت: فعلاً امکان استفاده از کارت سوخت نیست ولی هیچ مشکلی برای سهمیه بنزین مردم پیش نخواهد آمد و بحث تغییر نرخ و این مسائل هم تنها یک شایعه بیش نیست و هیچ خبری از این موضوع نیست.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی در پایان بیان کرد: حل مشکل دست ما نیست و از طریق وزارتخانه و تهران در حال پیگیری است اما ما برای اینکه مشکلی برای عرضه و در روند عرضه سوخت نباشد تمام نیروهایمان بسیج شده است.