مدیرعامل شرکت گاز اصفهان، در بازدید از فولاد مبارکه، با اشاره به چالشهای حوزه انرژی، بر همکاری و همفکری برای حل مشکلات این مجتمع و تضمین آیندهای بهتر برای آن تأکید کرد.
ابراهیم محسنی، مدیرعامل شرکت گاز اصفهان در جریان بازدید از مجتمع فولاد مبارکه، عملکرد این شرکت را در شرایط تحریمهای ظالمانه بینالمللی تحسین کرد و آن را صنعتی پیشگام و افتخارآفرین در سطح کشور و جهان خواند.
وی با اشاره به شرایط ویژه حاکم بر حوزه انرژی، گفت: امروز شرکت ملی گاز ایران و استان اصفهان، از نزدیک فرآیند تولید فولاد مبارکه را مورد بازدید و بررسی قرار داد.
محسنی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همفکری میان دولت و شرکت ملی گاز، مشکلات پیشروی این صنعت کلیدی، بهویژه فولاد مبارکه، مرتفع شود.
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان تصریح کرد: قطعاً با حمایتهای لازم، فولاد مبارکه آینده درخشانتری خواهد داشت.







