وزیر صنعت، معدن و تجارت بر پرداخت هرچه سریعتر سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: بعضی از کارخانهها بهصورت دو تا سه شیفت کار میکنند، نیاز به سرمایه در گردش دارند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر پرداخت هرچه سریعتر سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: بعضی از کارخانهها بهصورت دو تا سه شیفت کار میکنند، نیاز به سرمایه در گردش دارند.
به گزارش رویداد شرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه، در راستای دستور رئیس جمهور برای تداوم خدماترسانی یکپارچه به مردم و استمرار روند تولید از سه کارخانه موادغذایی در شهرک صنعتی حاشیه تهران بازدید کرد.
وی با اشاره به فعالیت بیوقفه و پرتلاش بخش تولیدی و صنعتی کشور در این شرایط حساس کشور اظهار کرد: کارخانههای موادغذایی اهمیت خاصی از لحاظ تامین اشتغال و انواع تولیدات دارند، که باید مورد توجه قرار گیرند.
وزیر صمت افزود: امروز از سه کارخانه بازدید کردیم که در این شرایط جنگی کشور با تاکید بر استمرار روند تولید و تامین نیاز مردم، به صورت دو و سه شیفت فعال بودند، بایستی مسایل این کارخانهها رفع میشد.
وی با تاکید بر اینکه عمده مسائل کارخانهها، سرمایه در گردش تاکید کرد: رئیس جمهور در بسته ۷۰۰ همتی که مصوبه هیات دولت در هفدهم دیماه است، تاکید و دستورات لازم را برای پرداخت تسهیلات به وزیر اقتصاد و بانک مرکزی را ارائه کرد. البته کارخانهها بهخصوص موادغذایی نیاز به سرمایه در گردش دارند که بایستی تسریع شود.
اتابک نسبت به تسهیلگری و تنفس در پرداختیها در موضوع مالیات و بیمه واحدهای صنعتی برای استمرار تولید نیز تاکید کرد.







