مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان از برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی این مجتمع در حوزه مدیریت ریسک و فعالیت‌های اجرایی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی با هدف پیشبرد برنامه‌های بهبود خبر داد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان، جلسه مشترک هم اندیشی با حضور مدیران ارشد، کارشناسان ایمنی و نمایندگان پیمانکاران، با دستور کار «پیشبرد برنامه های بهبود در حوزه مدیریت ریسک و فعالیت‌های اجرایی HSEE» برگزار شد.

این جلسه که در فضایی تعاملی و مبتنی بر هم‌افزایی تشکیل شد، حرکت به سوی استانداردهای بالاتر در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و انرژی مجتمع است. در ابتدای جلسه، گزارش جامعی از عملکرد پیمانکاران در دوره گذشته ارائه و نقاط قوت و فرصت‌های بهبود شناسایی شد.

 تأکید اصلی جلسه بر پیشگیری حوادث، کنترل بهتر عملیات، برنامه ریزی برای آموزش مستمر و بکارگیری رویکردهای نوین در شناسایی و کنترل مخاطرات بود که بدون‌شک گامی بلند در جهت کاهش حوادث و افزایش سلامت نیروی انسانی و محیط‌زیست محسوب می‌شود.

در پایان جلسه، مدیر HSEE مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از همکاری سازنده پیمانکاران، این نشست‌ها را زمینه‌ساز تحولی مثبت در فرهنگ HSEE دانست و اظهار امیدواری کرد که با استمرار این جلسات و نظارت دقیق بر اجرای مصوبات، شاهد ارتقای چشمگیر شاخص‌های ایمنی و پایداری در تمامی پروژه‌ها باشیم.