با خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران، فاصله شما با بانک، فاصله شما تا تلفن همراهتان است.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «ایوا» دستاوردی از سبد خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران است که با آن می توانید در هر مکان و هر زمان بانک را کنار خود بدانید و نیازها و خواسته های خود را مطرح کنید.
با اپلیکیشن ایوا و شعبه دیجیتال بانک ملی ایران می توانید بدون مراجعه حضوری به بانک، سریع و آسان تسهیلات دریافت کنید و به خدمات متنوع دیگر مانند خرید شارژ و بسته های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارتهای بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمههای خودرو و بسیاری سرویس های متنوع دیگر دسترسی داشته باشید.
همچنین با سرویس های دیگر آن نظیر نشان بانک، صدور کارت هدیه، پرداخت عوارض خروج از کشور، خرید بلیط مترو و BRT، سامانه چک صیادی، کیف پول، سرویس خرید بیمه، پرداخت سازمانی، پیشخوان هوشمند، سرویس خیریه و مهربانی و فروشگاه ملی بازار نیازی نیست دیگر خود را به ساعات اداری محدود کنید یا در صف های طولانی بایستید.
سامانه چک صیادی یکی از مهم ترین سرویس های این اپلیکیشن است که از طریق آن می توان ثبت چک صیادی، استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک، تائید دریافت و مندرجات برگه چک، انتقال چک صیادی و استعلام وضعیت چک صیادی را انجام داد.
پیشخوان هوشمند همه امکانات و خدمات دفاتر دولت را دارا بوده و کاربر می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات آن شامل احراز هویت سجام، اعتبار سنجی، تاییدیه تحصیلی، واگذاری سهام عدالت، خدمات پست و… بهره مند باشد.
ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد از مجموعه شرکتهای «بانک ملی ایران» است.