مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون از راه اندازی باجه هایی برای خدمت گذاری بیشتر به بیمه گذاران خبر داد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها با تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی و استفاده از پتانسیل های بیمه ای استان ها، ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و نیز بازاریابی برای توسعه فروش تاکید کرد.
نوروزی ادامه داد: هم اکنون در شش استان شعبه نداریم که بسته به خدماتی که به بیمه گذاران می دهیم، نیازسنجی صورت خواهد گرفت و باجه هایی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.
وی در ادامه به دیجیتالی شدن شعب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنکه هنوز زیرساخت های لازم برای این کار وجود ندارد، نمی توان شعاری از مزایای آن سخن گفت و مطلوب است تا به صورت عملیاتی، فعالیت برای آن صورت پذیرد که این مهم، مستلزم زمان برای ایجاد زیرساخت های فنی و نیز فرهنگسازی در بین مردم برای ورود به یک فضای تحولی دارد.