رویکرد بانک ایران زمین از سال ۱۳۹۶ براساس بانکداری دیجیتال و مفاهیم مربوط به آن تعریف شده و امروز بعد از گذشت چهار سال بسیاری از زیر ساخت های آن در بانک ایران زمین براساس چشم انداز ۱۴۰۰ پیاده سازی شده؛ همچنین این بانک با شیوع ویروس کرونا خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در پاسخگوی به مشتریان را برای حفظ سلامت مردم در اولویت قرار داد.

به گزارش رویداد شرق به نقل از رصد بورس:  یکی از ابعاد تحولات قرن جدید، تغییرات عمیقی است که در روابط اقتصادی میان افراد، شرکتها و دولتها به وجود آمده است. در این میان مبادلات تجاری به سرعت از حالت سنتی خود که عمدتا مبتنی بر مبادلات اسناد کاغذی بوده است خارج و به سوی انجام مبادلات از طریق بهره گیری از سیستم های مبتنی بر اطلاعات الکترونیکی حرکت کرده اند، در نتیجه تجارت الکترونیکی با افزایش سرعت، کارایی، بهره وری و کاهش هزینه های تجاری، عرصه جدیدی را در فرایندهای تجاری گشوده است.