مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: «با اینکه بیش از ۹۸ درصد مرسولات مردم بدون تاخیر به دستشان می‌رسد، در سفر‌های استانی بیشترین شکایت مردم از تاخیر در ارسال مرسولات است.»

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما دراین خصوص افزود: «با توجه به گستردگی فعالیت پست در سراسر کشور، عمده انتظار مردم، دریافت به موقع مرسولات است و بیشترین شکایتی که از پست می‌شود به سبب تاخیر در توزیع است.»
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۲۵۴ میلیون مرسوله ارسال شد، اضافه کرد: «بیش از ۹۸ درصد این مرسولات بدون تاخیر توزیع شده، اما با توجه به حجم بالای مرسولات، طبیعی است بخشی از این کار با تاخیر انجام شود.»
لیائی افزود: «همه توانمان را می‌گذاریم که تا حد قابل ملاحظه‌ای تاخیر‌ها را کاهش دهیم.»
وی همچنین گفت: از دیگر مطالبی که در سفر‌های استانی کارکنان شرکت ملی پست مطرح می‌کنند مشکلات معیشتی است، زیرا همکارانم متناسب با کار فشرده شان، حقوق مناسبی دریافت نمی‌کنند و ما موظفیم که مزایای بیشتری در اختیار آنها بگذاریم و همه تلاشمان این است که دغدغه هایشان را برطرف کنیم.