شرکت بیمه تجارت نو در راستای ارائه خدمات ارزنده و تکریم مشتریان در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد مشتری مداری (صدای مشتری) تندیس دریافت کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ؛ نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) ۲۳مردادماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در کنار شرکت های بزرگی چون پتروشیمی مارون، نفت لاوان و … برگزار گردید.
امیرسلطانی مقیم مدیرامور مشتریان به نمایندگی از مدیرعامل بیمه تجارتنو تندیس زرین مشتری مداری را دریافت کرد.
شرکت بیمه تجارت نو مفتخر است که مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع را سرلوحه کار خود قرار داده و از زمان تاسیس بیمه تجارت نو به آن پایبند بوده است .
https://rooydadeshargh.ir/?p=30363