مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست عنوان کرد؛ لازم دانستم به مخاطبان عزیزمان عرض کنم که در همان بدو انتشار این ویدئو در ماه‌های گذشته، سریعا برخورد لازم با متساهلین صورت گرفته است.

به گزارش رویداد شرق به نقل از صدا و سیما؛ حسن عمیدی در واکنش به بازنشر ویدئوی قدیمی از حمل نامناسب بسته‌های پستی در فضای مجازی نوشت؛ شرکت ملی پست همواره بر اصل صداقت، پاسخگویی و احترام بر مخاطبان خود پایبند و با هوشمندسازی فرایند‌ها تمام تلاش خود را برای بهبود، ارتقا و کسب رضایت مشتریان به کار خواهد بست.
سپاسگزار خواهیم بود در صورت مشاهده هر گونه بی ترتیبی در عملیات لجستیک و یا سایر موارد؛ مراتب را حتما با ما به اشتراک بگذارید.
بی تردید همراهی مشتریان و مخاطبانمان ما را در خدمت رسانی بهتر یاری خواهد کرد.