ایسنا/اردبیل رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۹ داور فوتبال استان اردبیل در کلاس پیش‌داوری فوتبال کشور شرکت کرده‌اند که این امر در نوع خود بی‌نظیر بوده و نشان از رشد و توسعه داوری استان اردبیل است.

ایرج امین فر ۲۶ مرداد در جلسه کمیته داوری هیئت فوتبال استان اردبیل با اعلام این خبر افزود:  سید یعقوب حجتی، رضوان سرشار، محمد شاکر و بابک قلیزاده  چهار نفر از داوران استان به سمینار پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شده بودند که در این سمینار مدرسان مجرب  بین‌المللی و فدراسیون  فوتبال حضور داشتند.

 رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: ‍ فدراسیون فوتبال پنج داور  فوتبال استان اردبیل مهدی نورمحمدی، افشین شهبازی، سعید دلی، امیر معصومی فر و مسلم رحیم خانی  را به سمینار پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال کشور دعوت کرده است که این سمینار  تا ۲۸ مردادماه جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

امین فر گفت: شرکت‌کنندگان بعد از قبولی در آزمون‌های دانش داوری و آمادگی جسمانی جواز قضاوت در مسابقات لیگ دسته اول کشور را دریافت خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: در شهریورماه  نیز تعدادی از داوران استان اردبیل هم به کلاس‌های  لیگ دسته  دو و سه فوتبال کشوری اعزام می‌شوند.

امین فر گفت: در بخش داوری بانوان هم ژاله طوفانپور و سیما درازی  در لیگ  کشور قضاوت می‌کنند که ژاله طوفانپور داور بین‌المللی بوده  و سابقه قضاوت در مسابقات بین‌المللی را دارد.

وی بیان کرد: یوسف افضلی داور فوتسال استان اردبیل هم در لیگ برتر فوتسال کشور قضاوت می‌کند و بابک محمدخانی، محمد بامداد وسعید دلیر هم در لیگ دسته یک و دو فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان گفت: با حمایت‌های صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل رشد قابلی توجهی در داوری فوتبال و فوتسال استان به وجود آمده که این امر قابل‌تقدیر و قدردانی است و حضور داوران اردبیل در سطح اول فوتبال و فوتسال کشور نمود این امر است.

انتهای پیام