سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در بازدید از مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست، این مرکز را منبع کلیدی اطلاعات و اهرم قدرتمندی برای ایجاد و مدیریت تجربه مشتریان برشمرد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح امروز بیستم شهریور ماه ۱۴۰۱ محمد احمدی از مرکز تماس مشتریان (سامانه ۱۹۳) بازدید و به بررسی و ارزیابی فرایندهای پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.  
سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ضمن گفتگو با اپراتورهای سامانه ۱۹۳ و بررسی فرایند پاسخگویی خواستار افزایش اپراتور‌های این سامانه برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به مردم شد. 
وی با بیان اینکه مرکز تماس شرکت ملی پست باید یشتر بر توانمندسازی کارشناسان خود تمرکز کند، افزود: «کارشناسان و اپراتورهای مرکز تماس باید آموزش‌های لازم در حوزه مهارت های ارتباطی برای پاسخگویی کامل و ارتباط مطلوب با مشتریان را کسب کنند.»
احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه پستی کشور ارتقای مشتری مداری و کیفیت خدمات است، بر پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات و برآورده ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد.
مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۷ شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.