عباسعلی فراشیانی معاون فنی بیمه میهن با هدف بررسی فعالیت ها و عملکرد شعبه البرز و دیدار و گفتگو با همکاران این شعبه به استان البرز رفت.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ فراشیانی معاون فنی این شرکت در بازدید از شعبه البرز، ضمن بررسی عملکرد شعبه و کسب اطلاع از فرایندهای صدور، کارشناسی، پرداخت خسارت و خدمات پس از فروش، از تلاش های همکاران قدردانی و بر تداوم تلاش آنان برای تحقق برنامه های تکلیفی و جلب حداکثری اعتماد بیمه گذاران تأکید کرد.
فراشیانی در دیدار با همکاران شعبه کرج اظهار داشت: لازمه تحقق اهداف راهبردی بیمه میهن و دستیابی به جایگاه مورد نظر در صنعت بیمه، استفاده از تمام ظرفیت های موجود در راستای بهبود وضعیت و اعتلای برند بیمه میهن و رشد قابل توجه در تمامی رشته های بیمه ای است.
معاون فنی بیمه میهن افزود با مشتری مداری و محترم شمردن بیمه گذاران و رعایت اخلاق حرفه ای، می توان جذب منابع را بهبود بخشید و سطح کیفی رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش داد.