به منظور افزایش امینت و حفظ حریم خصوصی و نیز تقویت زیرساخت های فنی و سیستمی جهت تبادل اطلاعات، ضمن راه اندازی بخش درخواست صدور دسته چک جهت صحت اعتبارسنجی و صلاحیت مشتری در سامانه داخلی بانک، صدور دسته چک نیز شخصی سازی شد.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ پس از بررسی صلاحیت متقاضی دسته چک در شعبه و تایید از سوی بانک مرکزی، شناسه استعلام برای هر برگ چک و به تعداد برگ چک های درخواست شده، تولید و در سامانه به بانک ایران زمین ارسال می شود. مسئول شعبه شناسه های دریافت شده را از طریق سامانه به چاپخانه طرف قرارداد جهت صدور و تحویل دسته چک شخصی سازی شده ارسال می نماید و نهایتاً چک صادر و تحویل متقاضی می شود.