همایش علمی،آموزشی و معرفی و تقدیر از شبکه فروش برتر شرکت بیمه پاسارگاد در سطح منطقه ۶ با عنوان «حال و آینده را باهم بسازیم» با هدف ارتقاء توانمندی ها و انگیزش شبکه فروش و معرفی و تبیین طرح بیمه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز به همت مدیریت منطقه ۶ برگزار شد.
مسعود احمدی مدیر منطقه ۶ (استان های آذربایجان شرقی و اردبیل) شرکت بیمه پاسارگاد در این همایش که در تاریخ سوم خرداد ماه برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقاء مهارت ها، توانمندی ها و انگیزش شبکه فروش در راستای توسعه فعالیت های حوزه فروش و ارائه خدمات بیمه ای و همچنین تبیین و معرفی طرح جدید بیمه تکمیلی بازنشستگی بوده و در این مراسم قرار است با معرفی شعب برتر به لحاظ درصد رشد و همچنین معرفی رتبه های برتر سازمان فروش نمایندگان در ۴ گروه نمایندگان عمومی، مدیران توسعه، مدیران فروش و نمایندگان فروش تخصصی بیمه های زندگی از هر شعبه در قالب ۶۵ نفر تجلیل بعمل آمده و بعنوان اولین منطقه در سطح کشور از طرح جدید بیمه نامه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی رونمائی شود.
وی با بیان اینکه این همایش در راستای افزایش انگیزه و توانمندی های شبکه فروش و ارتقاء مهارت ها و سطح دانش و آگاهی های علمی در حوزه های فنی و فروش بصورت سالانه در استان ها توسط مدیریت های مناطق شرکت برگزار می شود، گفت: در حال حاضر گسترده ترین سازمان فروش بیمه در بین شرکت های بیمه متعلق به بیمه پاسارگاد بوده و در سطح این منطقه نیز بالغ بر ۶۷۰۰ نفر اعم از نماینده عمومی و ارکان سازمان فروش بیمه های زندگی فعالیت می کنند که بر اساس آخرین آمار به لحاظ حق بیمه تولیدی رتبه چهارم صنعت بیمه و رتبه سوم در بین شرکت های بیمه خصوصی را در سطح منطقه به خود اختصاص داده است.
مدیر منطقه ۶ در ادامه به اهمیت و نقش بیمه های زندگی اشاره نموده و گفت: در این راستا بیمه نامه ای با عنوان بیمه نامه «عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی» با شعار «ایام عزت مستدام» در اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس کل محترم بیمه مرکزی، در تهران رونمائی شد که امروز در سطح مناطق برای اولین بار این طرح برای اعضاء سازمان فروش این منطقه معرفی و تبیین خواهد شد.
احمدی اضافه کرد: در طول این سال ها به واسطه همکاری و همراهی تک تک همکاران، منطقه ۶ در حوزه های مختلف در سطح شرکت پیشرو بوده و امیددار است در خصوص این طرح جدید نیز، با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های موجود قدم های مؤثری برداشته شده و بعنوان یکی از مناطق پیشرو در ارائه این طرح جدید باشیم.
همچنین با بیان اینکه تلاش داریم مطالبه گری را در بین تمام ارکان بعنوان یک فرهنگ الگو سازی نمائیم افزود: مطالبه خواسته های بحق و قانونی و سازمانی بایستی به عنوان یک فرهنگ سازمانی جا انداخته شود تا بتوانیم به نتایج مورد انتظار دست پیدا کنیم. وی ادامه داد، از سال گذشته تخصصی سازی فروش در بین سازمان فروش تابعه را بصورت جدی دنبال می کنیم و یکی از جنبه هائی که در بحث فروش اهمیت بسزائی دارد، توجه به مزیت ها و قابلیت های رقابتی می باشد.
ایشان در پایان با اشاره به اینکه در سطح منطقه قابلیت ها و پتانسیل های بالقوه قابل توجهی از منظر بیمه ای وجود دارد،بیان کرد: همواره در جلسات به این موضوع تأکید شده است که در تدوین استراتژی فروش و بازاریابی می بایست به گوشه های ویژه بازار که بعضا از دید مغفول هستند توجه ویژه ای داشته باشیم.
این گزارش حاکی است ، در ادامه هدیه ولی زاده مدیر بیمه های عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد با بیان اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگی عمر و تأمین آتیه محصول مهمی در شرکت و صنعت بیمه می باشد و باید بصورت مداوم بر اساس نیازهای موجود بروزرسانی شود، اظهار داشت: شرکت در ۹ ام اسفند ماه سال گذشته این محصول جدید را با امکان پرداخت مستمری رونمایی کرد که برای اولین بار نیز در سطح منطقه ۶ معرفی می شود.
مدیر بیمه های عمر و تأمین آتیه با اشاره به اینکه شرکت بیمه پاسارگاد در طول فعالیت چند ساله خود شایستگی های بسیاری را کسب نموده است افزود:۵۵ درصد بازار سرمایه صنعت بیمه در کشور متعلق به بیمه پاسارگاد بوده و شرکت بیمه پاسارگاد به پشتوانه قابلیت ها و توانمندی های ویژه بالاترین سهم از بازار بیمه های زندگی را دارا می باشد.
این گزارش می افزاید، در ادامه پنل تخصصی معرفی و تبیین این محصول جدید برگزار و در انتهای همایش با حضور تعدادی از مسئولین استانی من جمله فرماندار کلانشهر تبریز، مدیرکل امور اقتصادی و دارائی و مدیر مسئول آژانس خبری نصر نیوز طی آئینی از شبکه فروش برتر معرفی وتقدیر بعمل آمد.