مدیرعامل بانک دی از دو همکار شعب ونک و ستارخان به پاس خدمترسانی ویژه به جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران قدردانی کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل، در جلسهای با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک، با اشاره به بازتاب گسترده اقدام حرفهای و دلسوزانه همکار شعبه ستارخان در تکریم یکی از مشتریان جانباز این شعبه که تحسین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را در پی داشت، گفت: انجام چنین کاری نه تنها یک وظیفه سازمانی و حرفهای، بلکه یک عمل ارزشمند دینی و ملی بود.
مدیرعامل بانک دی با بیان این که تکریم مشتریان، فرهنگ سازمانی کارکنان این بانک است، گفت: اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران که مشتریان ویژه هستند باید مورد توجه ویژه کارکنان شعب باشند.
وی افزود: فلسفه وجودی بانک دی، خدمترسانی هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
گفتنی است در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای هیأت عامل بانک برگزار شد، از «فرناز فریدمهر» همکار شعبه ستارخان و «مینا مسرور طاهری» همکار شعبه ونک که عملکرد قابل تقدیری در تکریم جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران و همراهی با مشتریان داشتهاند، قدردانی شد.