آیا تا به حال از خود پرسیدهاید که در هر سال چند تلویزیون OLED الجی برای مشتریان ارسال میشود؟ شاید ۱۰۰ هزار دستگاه یا حتی یک میلیون دستگاه؟ در نیمه اول سال به مشتریان تحویل داده است که این تعداد رکوردی است که رقبای این شرکت فقط میتوانند در رویاهای خود ببینند!
بر طبق تحقیقات بازار انجام شده توسط شرکت Omdia، الجی در شش ماه اول سال بر اساس مجموع کالای ارسالی بیش از ۵۵ درصد از بازار جهانی تلویزیونهای OLED را به خود اختصاص داده است. الجی اکنون به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام و مشهور در زمینه تولید تلویزیونهای OLED دهمین سالگرد نوآوری خود را در چنین فضایی جشن میگیرد و بار دیگر از تاج پادشاهی خود در قلمرو تلویزیونهای پریمیوم دفاع کرده و جایگاه تلویزیونهای LG OLED را به عنوان نقطه اوج تلویزیونهای پریمیوم تحکیم میکند.
ترند “هر چه بزرگتر بهتر” همچنان در بازار تلویزیون برتری دارد و این خبر بسیار خوبی برای الجی است. با روی آوردن تعداد بیشتر و بیشتری از مردم به تهیه تلویزیونهای سایز بزرگ برای فضای زندگی خود، مدلهای ۷۵ اینچی به بالا به بیش از ۴/۱۱ درصد از کل تلویزیونهای OLED فروخته شده رسیده در حالی که نرخ رشد متوسط ارسال به مشتریان سالانه بیش از ۹۰ درصد نسبت به ۵ سال گذشته رشد کرده است. الجی در این ترند رو به رشد با رقم چشمگیر ۲/۶۴ درصد از کل تلویزیونهای ۷۵ اینچی OLED با حفظ جایگاه برتر خود به سلطه بر بازار ادامه میدهد.
الجی با هدف پاسخ به موج جدید تقاضا برای تلویزیونهای بزرگ و پریمیوم در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ از تلویزیون خارقالعاده LG SIGNATURE OLED M (مدل ۹۷M3) در ماه جولای رونمایی کرد که اولین راهکار وایرلس ۴K ۱۲۰ هرتز در جهان برخوردار بوده و دستیابی مشتریان به آزادی عمل در انتخاب جای تلویزیون را آسانتر میکند.
الجی موجی از ۱۰ میلیون دستگاه تلویزیون (OLED و LCD) را در جهان به راه انداخت که به شرکت کمک کرد ۲/۱۶ درصد از درآمد تلفیقی بازار جهانی تلویزیون را از آن خود کند.
علیرغم رکود بازار جهانی، تلویزیون الجی بر تقویت مدیریت موجودی خود و تضمین سود بالاتر پافشاری کرد و به صورت فعالانه رویکردی استراتژیک را برای نمایشگرهای پریمیوم و بسیاربزرگ خود در پیش گرفت. و این تعهد به طور قابل توجهی جواب داده است، به طوری که فروش تلویزیونهای OLED الجی اکنون حدود ۳۰ درصد از درآمد کلی این شرکت را تشکیل میدهند.
مجموع تلویزیونهای ارسالی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ بیش از ۹۲ میلیون دستگاه بود که با عملکرد نیمه اول سال گذشته متناسب بود. بخش تلویزیونهای OLED که چند سالی است که توسط الجی رهبری میشود در سال جاری تا همین لحظه از رکورد ۲ میلیون ارسال عبور کرده است که برای ادامه سال ۲۰۲۳ بسیار خوب است.
تلویزیونهای OLED پس از کسب ۳/۹ درصد از کل درآمد تلفیقی در نیمه اول سال به تسلط خود بر بازار جهانی ادامه میدهند. در حالی که Omdia پیشبینی میکند تلویزیونهای OLED بیش از این خواهند درخشید و حداقل ۴۳ درصد از سهم درآمد از میان تلویزیونهای پریمیوم بالای ۱۵۰۰ دلاری را به خود اختصاص خواهند داد.
برای اطلاع از جدیدترین اخبار تجارت سرگرمیهای خانگی و کسب اطلاعات بیشتر درباره نوآوریهای پیشگام جهانی الجی به LG Newsroom مراجعه کنید.