مشتریان حقیقی و حقوقی بانک صادرات ایران میتوانند با درخواست عضویت غیر حضوری در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، بیش از ۵۰ خدمت متنوع بانکی از جمله خدمات چک و چکنو، مدیریت تسهیلات و تعهدات، پرداخت و دریافت و گزارشهای مختلف بانکی را از این سامانه در منزل یا محل کار دریافت کنند.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، سامانه بانکداری اینترنتی این بانک ویژه اشخاص حقیقی (IB) و ویژه اشخاص حقوقی و مشترک (BIB) به نشانی: http://bsi.ir قابل دسترس است و مشتریان بانک میتوانند برای انجام امور بانکی خود به صورت غیر حضوری در این سامانه ثبتنام کرده و پس از احراز هویت در شعب، از خدمات متنوع با مزیتهای قابل توجه و رقابتی آن با سایر بانکها، بهرهمند شوند.
برخط شدن امکان درخواست عضویت، رمزیاب جدید و فعالسازی کد کاربری از تازهترین گزینههای به روزشده این سامانه است امکان مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات خود و دیگران به صورت درونبانکی و بینبانکی، مدیریت تسهیلات و تعهدات شامل سرویسهای مشاهده صورتحساب تسهیلات، گزارش تعهدات غیر مستقیم، گزارش ضمانتنامههای صادرشده و گزارش ضمانتنامههایی که مشتری ذینفع آن است، از جمله امکانات این سامانه است.
همچنین گزارش اخطاریههای صادرشده برای تسهیلات خود و اخطاریههای تعهدات غیر مستقیم، امکان دریافت مجدد رسید اقساط پرداختشده، انواع خدمات چکهای صیادی شامل ثبت، تایید و انتقال و عودت، امکان ثبت چک گروهی با بارگذاری فایل اکسل، امکان تعریف نمایندگان متعدد به صورت نامحدود برای اشخاص حقوق جهت دسترسی به خدمات ثبت و تایید چک از دیگر امکانات این ساماانه است.
خدمات اینترنتبانک صادرات ایران در زمینه خدمات چک با امکان استعلام زنجیره انتقالات و ذینفعان چک، استعلام وضعیت چکهای برگشتی، رفع سوءاثر شده و در راه، استعلام وضعیت چک برای صادرکننده، مشاهده کارتابل و نقد کردن چک دیجیتال (چکنو) ویژه اشخاص حقوقی و مشاهده گزارش و آخرین وضعیت چکهای واگذاری دورنبانکی و بینبانکی به صورت آنلاین از دیگر امکانات جدید این سامانه است.
خدمات متنوع قابل ارائه به حسابهای ارزی و ریالی و انتقال وجه دستهای از امکانات دیگر اینترنتبانک صادرات ایران است.