محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست بازمهندسی و طراحی خطوط جدید پستی را از ارکان ارتقای سرعت و کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی مردم خواند.
محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست بازمهندسی و طراحی خطوط جدید پستی را از ارکان ارتقای سرعت و کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی مردم خواند.
به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ لیائی در جریان سفر به استان لرستان از بخش های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان به منظور بررسی فرایندهای پستی بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه با حضور درنشست شورای اداری پست استان هدف از سفر به استانها را شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه خواند و افزود: شناسایی وضعیت موجود، آسیب شناسی و رفع چالش ها در راستای اجرای سیاست کلان شبکه پستی از دیگر اهداف این سفر هاست.معاون وزیر ارتباطات به بازسازی و تجهیز مرکز تجزیه و مبادلات پست استان لرستان به دستگاه سورتینگ هوشمند مرسولات در راستای ارائه خدمات بهینه اشاره کرد و گفت: مولد سازی بهترین فرصت برای ادارات پست استان هاست تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود درجهت کاهش هزینه ها و ارتقای خدمات گام بردارند.وی به بازمهندسی خطوط مبادله پستی اشاره کرد و گفت: با طراحی خطوط جدید و ساماندهی وضعیت موجود در ارتقای سرعت و کیفیت ارسال مرسولات و در نتیجه افزایش رضایتمندی هموطنان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.راه اندازی باجه های سیار پستی در مناطق محروم و کم برخوردار، تاکید بر اجرای صحیح ساختار جدید سازمانی از دیگر موارد مطرح شده لیائی در این نشست بود.دیدار با خانواده شهید محمد رضا شهبازی از شهدای منتسب شرکت ملی پست و اهدای شاخه ی گل به کارکنان بانو شاغل در پست استان لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به لرستان بود.