سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در ماه های منتهی به پایان سال، بر برنامه ریزی مناسب پیرامون ارسال مرسولات پستی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، نشست شورای مدیران پست استان تهران با حضور سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیر کل پست استان تهران، مدیران مناطق پستی و روسای شهرستان های تابعه استان تهران در سالن کنفرانس منطقه پستی جنوب باهدف ارزیابی عملکرد ده ماهه مناطق و شهرستان های تابعه بر گزار شد.
شریف زاده در این نشست با تاکید بر اینکه رسالت اصلی شبکه پستی ارائه خدمات بهینه به هموطنان است، گفت: « با بهره گیری از ظرفیت های موجود و تلاش و همت کارکنان، خدمات پستی را با برترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهیم.»
عضو هیئت مدیره با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات پستی در ایام منتهی به پایان سال، بر برنامه ریزی مناسب در تمامی بخش ها به ویژه در حوزه های قبول و توزیع تاکید کرده و افزود: بخش های قبول و توزیع بازوهای اصلی شبکه پستی هستند که ارتباط مستقیم با مشتریان دارد، از این رو باید با نظارت مستمر بر چگونگی اجرای این دو فرآیند و افزایش کیفیت در این دو حوزه در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.
وی در ادامه بر وصول حداکثری مطالبات شرکت تاکید کرد و مدیران خواست جذب بازارهای جدید و تمدید قرارداد های موجود را در دستور کار خود قرار دهند.
شریف زاده در پایان ضمن گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از همه کارکنان شبکه پستی دعوت کرد با حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شرکت نمایند.
در ادامه جنتی عطائی گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان در سال جاری ارائه داد.