بیمه در در راستای توسعه شبکه فروش بیمههای زندگی مطابق آئین نامه ۹۶، اقدام به طراحی و پیاده سازی ساختار فروش و بازاریابی چند سطحی نموده تا با فراهم سازی زیر ساخت لازم زمینه فعالیت بیشتر نمایندگان جنرال و تخصصی بیمههای زندگی را در قالب سازمان فروش فراهم آورد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ یکی از قابلیت های این ساختار انعطاف پذیری قابل توجه آن است، به نحوی که زمینه رشد و پیشرفت نمایندگان در ساختار توام با رشد عملکرد آنها فراهم بوده و به راحتی می توانند به سطوح بالایی سازمان هدایت شوند. همچنین امکان جا به جایی نمایندگان و تغییرات در سطوح سازمان بر اساس خط مشی های تدوین شده امکان پذیر بوده و در طراحی این ساختار سعی گردیده تمامی کاستی های سیستم های موجود در صنعت مرتفع گردد. علاوه بر این، بهرهمندی از پاداش های تشویقی در خصوص جذب و مدیریت نمایندگان جدید از قابلیت های مهم و جذاب این ساختار می باشد.
این سامانه از ابتدای آذر در سامانه بیمه گری بیمه های زندگی پیاده سازی شده و کلیه شبکه فروش امکان بهرهمندی از ساختار جدید سازمان فروش را دارا میباشند.