بازدید مهندس مهدی زحمتکش، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، از واحد احیاء و تاکید بر تسریع روند بازسازی دیگهای خارج شده از مدار تولیدمهندس مهدی زحمتکش، طی بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع صنعتی، بر لزوم پایداری تولید و تامین مستمر مواد اولیه تاکید کرد.

 مهندس مهدی زحمتکش، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ضمن بازدید از سالن احیاء، بر تسریع در روند بازسازی دیگها که بعلت کمبود انرژی در ماههای گذشته از مدار خارج گردیده بود، تاکید و اضافه نمود با توجه به کاهش دمای هوا در پی نزدیک شدن فصل پاییز و پیرو آن کم شدن محدودیت مربوط به برق، بایستی تلاش جهت بازگرداندن دیگها، تا پایان آبان ماه صورت گرفته و امکان تولید مجدد با تمام ظرفیت ۲۵۸ دیگ برقرار گردد.

مهندس زحمتکش، همچنین تسریع در آماده‌سازی و تجهیز انبارهای جدید مواد اولیه را امری ضروری دانست و تاکید کرد که این اقدام ظرف دو ماه آینده به طور کامل انجام گردد. ایشان ضمن اشاره به اهمیت انبارهای مواد اولیه در پایداری زنجیره تولید، اظهار داشت که تضمین تامین مواد اولیه به موقع و پایدار، می‌تواند از بروز هرگونه وقفه در تولید جلوگیری کرده و به افزایش بهره‌وری کارخانه کمک نماید.

وی در پایان، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی موثر میان بخش‌های مختلف تاکید کرد و از مدیران و کارکنان خواست تا با همدلی و تلاش مضاعف، موانع و چالش‌های موجود در مسیر تولید را مرتفع کنند. و ادامه داد: “همکاری و تعامل بین واحدهای مختلف کارخانه می‌تواند به بهبود فرآیندها و افزایش کارایی مجموعه کمک شایانی کند.”