مدیر شعبه شمال تهران بیمه تجارتنو در خصوص عملکرد شعبه تحت مدیریت خود در سال جاری گفت: با توجه به این که شعبه از سال ۹۵ شروع به کار کرده است و با عنایت به اینکه استراتژی این شعبه صدور بیمهنامههای کشوری و ستادی است از پرتفوی ۸۰۰ میلیارد ریال در اولین سال تاسیس شعبه تا ۶۱۰۰ میلیارد ریال در شش ماهه نخست امسال رشد بالغ بر ۲۰ برابری را طی نموده است.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ رضا احمدی گفت که نسبت خسارت این شعبه در سال جاری در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ درصد بوده است که این مقدار به نسبت آمار صنعت عدد معقولی میباشد و دستیابی به آن نیز در راستای مدیریت و کنترل ریسک و نرخ دهی مناسب محقق شده است.
احمدی در تشریح اهداف شعبه در ماههای پیشرو برای افزایش فروش، اظهار کرد: صدور بیمهنامه آنلاین با تمرکز بر خرده فروشی و بیمهگری دیجیتال و رهبری شبکه فروش جهت بهرهمندی حداکثری از مزایای بنو “اپلیکشن آنلاین اختصاصی بیمه تجارتنو ” جز برنامههای عملیاتی بوده که علاوه بر افزایش مشتریان ، سهولت دسترسی و افزایش در ضریب نفوذ و فرهنگسازی بیمه را بدون صرف هزینه اضافی و اتلاف زمان و نهایتا وفاداری آنان را به دنبال خواهد داشت .
او ادامه داد: در حال حاضر جهت رفاه حال بیمهگذاران محصول جدید ” موبایل بیمه ” بصورت آنلاین طراحی شده و مشتریان با مراجعه به لینک آن بصورت اینترنتی میتوانند گوشیهای همراه خود را در کمترین زمان و بدون مراجعه به شعب ، در سراسر کشور بیمه نمایند .
وی در خصوص سایر برنامههای عملیاتی نیز تصریح کرد: از جمله برنامهها و اهداف عملیاتی تلاش برای تحقق بودجه پیشبینی شده ۱۲۰۰ میلیارد تومانی و پیگیری وصول مطالبات شعبه است که در این زمینه پیگیری روزانه توسط اعضای کمیته وصول مطالبات صورت پذیرفته و نتیجه بصورت هفتگی گزارش میگردد و یکی از راهکاری مفید در راستای جلوگیری از انباشت مطالبات بوده و نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته است .
احمدی همچنین یادآور شد: از دیگر اهداف ما افزایش بیمهگذاران بزرگ است که در نظر داریم بیمهگذاران بزرگ را بیشتر جذب کرده و خدمات مطلوبی را در اختیار مشتریان حقوقی قرار دهیم.
مدیر شعبه شمال تهران بیمه تجارتنو در رابطه با استراتژی خود در انتخاب پرتفوی گفت: تمرکز ما بر پرتفویهای کم ریسک است و اکنون در رشتههای آتشسوزی و مسئولیت و حوادث انفرادی تمرکز کردیم و حدود ۲۱۰ هزار بیمهنامه در همه رشتهها صادرشده است .
او افزود: توجه ویژه به مشتریان و رعایت کامل منشور اخلاقی و همچنین ارائه مناسبترین پوشش برای بیمهنامهها مورد توجه جدی این مدیریت بوده تا آرامش آنها خلق و شعار”با خیال راحت تکیه کن ” به نحو شایسته محقق گردد.
او افزود: از دیگر چالشهای موجود موضوع رسیدگی حضوری به خسارتهای اتومبیل بود که درگذشته بایستی ارزیاب سیار حضوراٌ به محل عزیمت می نمود که این فرآیند زمانبر و موجب می شد کارها بهکندی پیش برود و در اقدام نو آورانه دیجیتالی و استفاده از اپلیکیشن تعبیه شده در سایت بیمه تجارتنو، بصورت آنلاین بررسیها در هر ساعتی از شبانه روز انجام و فرآیند واریز خسارت طی ۴۸ ساعته برای زیاندیدگان صورت می پذیرد که نمایانگر ارزش آفرینی و وجه تمایز بیمه تجارتنو می باشد .
مدیر شعبه شمال تهران بیمه تجارتنو در خصوص وضعیت شبکه فروش این شعبه اظهار کرد: در حال حاضر شبکه فروش شامل ۲۷ نماینده حقیقی و ۲ نماینده حقوقی و ۳۰ کارگزار حقیقی و و حقوقی بوده و تا پایان سال با برنامه ریزیهای انجام شده این میزان تقریباٌ به دو برابر افزایش خواهد یافت .
احمدی در پایان حمایت ویژه مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر نوراللهی و سایر مدیران ارشد سازمانی و همچنین منابع انسانی توانمند و نقش آفرین را از نقاط قوت شعبه تحت مدیریت خود بر شمرد و از همراهی آنان قدردانی نمود.