تقسیم سود ۳۳۰۰ تومانی در مجمع جم پیلن
بهنام فتحنائی – مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی جم پیلن، در روز یکشنبه ۲۷ اردبهشت ماه ۱۴۰۵ با حضور ۹۱/۷ درصدی سهامداران برگزار و در پایان مجمع به ازای هر سهم ۳۳۰۰ تومان تقسیم شد.
قرارداد سوآپ گازی سهجانبه؛ تیری با چند نشان
علیرغم تضعیف دیپلماسی انرژی در سالهای گذشته، قرارداد سه جانبه ایران، ترکمنستان و آذربایجان را میتوان گام محکمی در راستای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه دانست.
ضرورت ابطال پروانه معدن بوکسیت تاش/ مسئولان صدای مردم را بشنوند
شاهرود- دبیر جمعیت دیده بان طبیعت بابیان اینکه تقاضای شاهرودیها ابطال پروانه معدن بوکسیت شاهوار است، گفت: مردم بسطام و شاهرود مخالف انتقال سنگ آب به جاجرم هستند.
افزایش نرخ گاز مصوبه دولت است
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: افزایش پلکانی تعرفه گاز برای مشترکین پرمصرف براساس مصوبه دولت است.
تصویب طرح ضربتی کوتاهمدت برای حل مشکلات آب ۴ استان
وزیر نیرو گفت: امروز طرح ضربتی کوتاه مدت برای حل مشکلات آب چهار استان به تصویب رسید.
نشست فنی اوپکپلاس به تعویق افتاد
نشست کمیته مشترک فنی اوپک و غیراوپک برای ارزیابی تاثیر سویه اومیکرون ویروس کرونا به تعویق افتاد.
جلوگیری از تبدیل کشور به واردکننده سوخت با مدیریت ذخایر استراتژیک
شرکت پالایش و پخش ضمن رد ادعای ظرفیت ۱۱۵ میلیون لیتری تولید سوخت در کشور، از مدیریت ذخایر استراتژیک کشور به منظور جلوگیری از تبدیل کشور به واردکننده بنزین خبر داد.
قرارداد جدید گاز موجب آرامش خاطر مردم مناطق شمالی میشود
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به مشکلاتی که برای تأمین گاز مردم در طی این سالها به وجود آمده بود، انعقاد قرارداد جدید سوآپ گاز میتواند موجب آرامش خاطر مردم و مسئولین این مناطق شود.
سال ۹۹ رکورد دار کمترین میزان تولید نفت در ۳۰ سال گذشته
در سال گذشته با همهگیری ویروس کرونا و تشدید تحریمها تغییراتی در وضعیت تولید، مصرف و تجارت انرژی در ایران به وجود آمد که علیرغم ظر فیت بالای کشور، منجر به تولید حداقلی شده است.
تشنگی تابستان و سیلاب زمستان در یک استان/ ماجرای پرآبِ بیآب!
خرمآباد- لرستان بهرغم اینکه در زمره پرآبترین استانها قرار دارد اما همچنان با مشکل تشنگی تابستان و سیلاب پاییز و زمستان دستوپنجه نرم میکند و پروژههای مهار آب استان به نتیجه نرسیده است.
امنیت پایدار گاز مناطق شمالی کشور تامین شد
در سومین ماه از فعالیت دولت سیزدهم شاهد اولین قرارداد بین المللی ایران در حوزه انرژی هستیم که به موجب این قرارداد امنیت پایدار گاز ایران در مناطق شمالی تامین شد.
























