تقسیم سود ۳۳۰۰ تومانی در مجمع جم پیلن
بهنام فتحنائی – مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی جم پیلن، در روز یکشنبه ۲۷ اردبهشت ماه ۱۴۰۵ با حضور ۹۱/۷ درصدی سهامداران برگزار و در پایان مجمع به ازای هر سهم ۳۳۰۰ تومان تقسیم شد.
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران آماده تولید حداکثری گاز زمستانی است
مهندس رامین حاتمی، در بازدید از شرکت بهرهبرداری نفت و گاز شرق، از آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه بهرهبرداری زاگرس جنوبی، شرق و غرب جهت تأمین سوخت زمستانی خبر داد.
کشف ۳۳ مرکز جدید استخراج غیرمجاز رمز ارز
۳۳ مرکز جدید استخراج غیرمجاز رمز ارز با ۴۳۵ دستگاه ماینر در یک هفته گذشته در کشور کشف شد.
مصرف گاز در ایران با ۱۲ کشور ثروتمند اروپایی برابری میکند
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما سومین تولیدکننده گاز جهان و چهارمین مصرفکننده آن هستیم و مقدار مصرف گاز در ایران تقریباً با ۱۲ کشور ثروتمند اروپا برابری میکند.
توزیع سوخت در مناطق سیلزده مازندران طبق روال عادی ادامه دارد
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: توزیع سوخت در مناطق سیلزده استان مازندران طبق روال عادی ادامه دارد و هیچمشکلی در تأمین و توزیع سوخت در این مناطق وجود ندارد.
وعده وزیر نیرو برای بازگشایی زاینده رود/عرق شرم بر پیشانیام نشست
اصفهان- وزیر نیرو گفت: زمان بازگشایی سد زاینده رود و توزیع آب کشاورزی تا پایان هفته آینده مشخص میشود تا باعث شادی همه اصفهانیها شود.
بهینهسازی مصرف انرژی نیازمند یک بسته جامع سیاستی است
در نشست تخصصی «نیمه پنهان یارانه پنهان» کارشناسان اقتصادی به ارائه نظرات و انتقادات خود نسبت به مفهوم یارانه پنهان انرژی و راهکارهایی در باب کاهش مصرف انرژی در کشور پرداختند.
مهمترین عزم دولت فعال کردن پروژههای تعطیل است
اصفهان- وزیر نیرو در جمع کشاورزان اصفهان گفت: اولین قول من به مردم مهمترین عزم این دولت یعنی فعال کردن پروژههای تعطیل این کشور است تا مردم از مواهب آن استفاده کنند.
امسال زمستان زودرسی داریم/افزایش ۱۲ درصدی گاز نسبت به مدت مشابه سال قبل
وزیر نفت گفت: میزان مصرف گاز امسال حدود ۱۲ درصد افزایش یافته، در حالی که میزان تولید گاز تغییری نکرده است.
برای شراط بدِ آبی آمادهایم/ سناریوهای مواجهه با وضعیت قرمزِ آبی پایتخت
تجارتگردان – مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: در تهران برنامهای برای قطعی نداریم اما مصرف را کنترل میکنیم، روزانه در تهران ۳ میلیون متر مکعب مصرف آب داریم که اگر ۱۰ درصد کاهش یابد، مشکل حل میشود.
اعتبار سد فینسک ۱۰۰ درصد اختصاص یافت
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به اهمیت تامین آب برای استان، گفت: اعتبار سد فینسک ۱۰۰ درصد اختصاص یافت و تمام تلاش خود را میکنیم تا این طرح به مرحله اجرا وارد شود.
























