تقسیم سود ۳۳۰۰ تومانی در مجمع جم پیلن
بهنام فتحنائی – مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی جم پیلن، در روز یکشنبه ۲۷ اردبهشت ماه ۱۴۰۵ با حضور ۹۱/۷ درصدی سهامداران برگزار و در پایان مجمع به ازای هر سهم ۳۳۰۰ تومان تقسیم شد.
نصب ۲۵۰ هزار کنتور جدید هوشمند در سالجاری
مقام مسئول گفت:تاکنون بیش از ۵۵۰هزار کنتور هوشمند در بخشهای کشاورزی، صنعتی، عمومی و اداری نصب شده و در مرحله بعد کل پروژه نصب کنتورهای هوشمند به تعداد ۳۰ میلیون دستگاه در کشور انجام می شود.
تعداد جایگاههای متصل به کارت سوخت به ۳۴۰ جایگاه افزایش یافت
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از اتصال ۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور خبر داد و از مردم برای صبوری در این اختلال تشکر و قدردانی کرد.
رئیسی: مردم نباید هیچگونه نگرانی داشته باشند
رئیسجمهور در جریان بازدید از وزارت نفت، گفت: همه تلاش ما باید این باشد که مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
قول میدهیم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال شود
وزیر نفت از فعال شدن بیش از ۳ هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول میدهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.
بازدید سرزده رئیسجمهور از وزارت نفت
رئیس جمهور به صورت سرزده از وزارت نفت بازدید کرد و در جریان آخرین روند پیگیری سوخت رسانی در کشور قرار گرفت.
امکان استفاده از کارت سوخت در ۳۰۰ جایگاه فراهم شده است
وزیر نفت با بیان اینکه هیچ تغییری در سهمیههای کارت سوخت ایجاد نمیشود، گفت: تا کنون در ۳۰۰ جایگاه امکان استفاده از کارت سوخت و سهمیه بنزین فراهم شده است.
پراکندگی و عدالت در فعالسازی جایگاههای سوخت سراسر کشور رعایت شد
با وجود اینکه عرضه سوخت با نرخ آزاد در اکثر جایگاههای کشور در حال انجام است، مسئولین شرکت پخش و صنف جایگاهداران سوخت میگویند فعالسازی سامانه هوشمند کارتهای سوخت ممکن است زمانبر باشد.
مشکل آب شرب و راه دسترسی روستاییان با فوریت حل شود
نمین ـ نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آب و راه مشکل اصلی مردم روستاهای مرزی است و در تلاش هستیم برای سال آینده بودجه لازم را برای این حوزهها جذب کنیم.
۸۰ درصد از کل جایگاههای سوخت فعال شده اند
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی، از فعال شدن فرآیند سوختگیری در ۲ هزار و ۸۰۰ جایگاه عرضه سوخت خبر داد.
مدیریت نفت وحدتیه بومی شود / بدعهدی نفتیها نسبت به تعهدات
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بومی شدن نفت نرگسی وحدتیه گفت: نسبت به وضعیت عملکرد نفت در استان بوشهر ناراضی و معترض هستیم.
























