چشمانداز اقتصادی فلز سرب کشور و جایگاه راهبردی مجتمع معدنی سرب نخلک در افق ۱۴۱۰
بخش معدن در دهههای آینده یکی از مهمترین پیشرانهای توسعه اقتصادی جهان خواهد بود. رشد جمعیت، توسعه شهرنشینی، گسترش زیرساختها، تحول دیجیتال، انرژیهای تجدیدپذیر و فناوریهای ذخیرهسازی انرژی، نیاز جهانی به مواد معدنی را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده است.
تقویت تابآوری؛ ضرورت حیاتی سازمانها و یک نیاز ملی
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه از موفقیت این مجموعه در کسب گواهینامه استاندارد بینالمللی مدیریت تداوم کسبوکار (ISO22301) خبر داد و گفت: فولاد مبارکه پس از دو مرحله ممیزی بهعمل آمده و با اعلام نظر ممیزان شرکت آرینتوف پاسارگاد (نماینده انحصاری گروه MTIC سوئیس و شرکت اینترسرت آلمان)، فولاد مبارکه بهعنوان نخستین شرکت صنعتی ایران موفق به پیادهسازی استاندارد (BCM) ISO22301:2019 و براساس نتایج حاصله، جهت ثبت و صدور گواهینامه به گروه MTIC توصیه شد.
فولاد مبارکه موفق به کسب گواهینامه استاندارد بینالمللی مدیریت تداوم کسبوکار (ISO22301) شد
فولاد مبارکه پس از دو مرحله ممیزی بهعمل آمده و با اعلام نظر ممیزان شرکت آرینتوف پاسارگاد (نماینده انحصاری گروه MTIC سوئیس و شرکت اینترسرت آلمان)، فولاد مبارکه بهعنوان نخستین شرکت صنعتی ایران موفق به پیادهسازی استاندارد (BCM) ISO22301:2019 و براساس نتایج حاصله، جهت ثبت و صدور گواهینامه به گروه MTIC توصیه شد.
استقرار نظام مدیریت تداوم کسبوکار در فولاد مبارکه منجر به استمرار عملیات حیاتی این مجموعه با کمترین انحراف است
معاون استراتژی و توسعه فناوری فولاد مبارکه گفت: استاندارد مدیریت تداوم کسبوکار (BCM) ISO22301 برای فولاد مبارکه صرفاً یک چارچوب اجرایی نیست؛ بلکه یک سازه حکمرانی است که در کنار سایر نظامهای مدیریتی، به شکلگیری الگویی جامع، منسجم و آیندهنگر در اداره سازمان کمک میکند.
توسعه صادرات، سرلوحهی اصلی واحد صادرات فولاد خوزستان
مجید عبیات مدیر صادرات شرکت فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان غیرنفتی در کشور، همواره به دنبال توسعه صادرات و کمک به توسعه زیرساختهای مورد نیاز برای صادرات محصولات بوده است.
آغاز شیوه جدید حکمرانی در شرکت ملی صنایع مس ایران
آیین آغاز فرآیند تغییر ساختار حکمرانی شرکت ملی صنایع مس ایران، روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه با حضور اعضای هیئتمدیره، مدیران ارشد ستادی و مدیران مجتمعهای تولیدی برگزار شد.
مدل جدید حکمرانی در ملی مس، بهرهوری و سودآوری مجتمعهای تولیدی را رقم خواهد زد
دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین آغاز فرایند تغییر ساختار حکمرانی این شرکت، گفت: مدل جدید حکمرانی در ملی مس، بهرهوری و سودآوری مجتمعهای تولیدی را رقم خواهد زد.
رشد چشمگیر روابط تجاری ایران با اعضای گروه D8 در پنج سال گذشته
معاون وزیر صمت با بیان اینکه روابط تجاری ایران با اعضای گروه دیهشت (D8) در پنج سال گذشته رشدی فراتر از ۱۵۰ درصد داشته و به ۲۲ میلیارد دلار رسیده، گفت: این رقم حاکی از ظرفیت قابل توجه تجارت فیمابین اعضای گروه است اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد.
آغاز مسیر تازه در معدنکاری سبز ایران
مدیرعامل ایمپاسکو، در بازدید از بزرگترین معدن سنگآهن خاورمیانه ضمن گفتوگو با مدیرعامل گهرزمین، در جریان آخرین وضعیت عملیاتی و برنامههای توسعهای این مجتمع قرار گرفت.
ورود بیش از سه هزار دستگاه اتوبوس داخلی و وارداتی به ناوگان حمل و نقل جادهای کشور
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ورود حدود سه هزار دستگاه اتوبوس ساخت داخل و وارداتی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور خبر داد.
تولید فولادهای کیفی و آلیاژی همگام با بهینهسازی و هوشمندسازی در «ارفع»
کیوان کاکولکی، رئیس نوآوری شرکت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی متالورژی (ایران متافو)، ضمن تشریح استراتژیهای جدید شرکت، بر ضرورت تولید فولادهای کیفی و حرکت به سمت هوشمندسازی خطوط تولید تأکید کرد.
























