سهمیه سالانه واردات فولاد ۱۸.۳ میلیون تن تعیین شد
اتحادیه اروپا با انتشار مقررات جدید واردات فولاد، چارچوب تازهای را برای جایگزینی تدابیر حفاظتی واردات فولاد که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ منقضی میشود، تصویب کرد.
بازدید وزیر صمت از مس سرچشمه کرمان
وزیر صنعت، معدن و تجارت از مس سرچشمه کرمان بهعنوان بزرگترین معدن روباز، بازدید کرد.
رشد اقتصاد ملی با توسعه صنایع فرآوری و تکمیل زنجیره ارزش
وزیر صمت، از تدوین و تصویب سند راهبردی و استراتژیک صنعت در دولت چهاردهم خبر داد و گفت: توسعه صنایع فرآوری و تکمیل زنجیره ارزش میتواند در کوتاهترین زمان ممکن به رشد اقتصادی و افزایش ارزش افزوده ملی منجر شود. به گزارش رویداد شرق به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، […]
توسعه صنعت مس با جدیت دنبال میشود
رئیس هیاتعامل ایمیدرو با اشاره به اهداف برنامه هفتم توسعه، سهم عمده شرکت ملی صنایع مس ایران در تحقق ظرفیتهای تولید و توسعه صنعت مس کشور را تشریح کرد و از حمایت وزارت صمت و ایمیدرو از این مسیر خبر داد. به گزارش رویداد شرق به نقل از پایگاه خبری مسپرس، دکتر مسعود سمیعینژاد در […]
کرمان باید به استان ارزشآفرین معدنی تبدیل شود/ نقش مؤثر شرکت ملی مس در توسعه استان
استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش در بخش معدن گفت: کرمان باید از یک استان صرفاً معدنی به استانی ارزشآفرین در حوزه صنایع معدنی تبدیل شود؛ مسیری که با توسعه صنایع پاییندستی، جذب سرمایهگذاری و نهادینهسازی مسئولیت اجتماعی محقق خواهد شد. به گزارش رویداد شرق به نقل از پایگاه خبری مسپرس، محمدعلی […]
تولید الکترود گرافیتی؛ گامی راهبردی در مسیر خودکفایی صنعت فولاد
وزیر صمت با تأکید بر اهمیت بومیسازی زنجیره تولید فولاد، راهاندازی نخستین واحد تولید الکترود گرافیتی ایران و خاورمیانه در اردکان یزد را اقدامی استراتژیک برای کاهش وابستگی و تحقق خودکفایی صنعتی عنوان کرد.
افتتاح کارخانه کنسانتره آهن بهاباد با حضور وزیر صمت و رییس هیأت عامل ایمیدرو
کارخانه کنسانتره آهن بهاباد، واقع در شرق استان یزد، با هدف تأمین پایدار خوراک مجتمعهای صنعتی و با حضور وزیر صمت، رئیس هیات عامل ایمیدرو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و جمعی از مدیران ارشد این شرکت به بهرهبرداری رسید.
تولید، ستون فقرات کشور است/ افتتاح واحد تولیدی بسپار جم در شهرک صنعتی تفت ۲ با حضور وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان یزد، به همراه مسئولان استانی و محلی، واحد صنعتی مرواید بسپار جم تولید کننده انواع گرانول و مواد پلیمری را در شهرک صنعتی تفت دو افتتاح کرد.
حضور شرکت فولاد آلیاژی مرکزی بافق در دهمین نمایشگاه معدن ، فولاد ایران – یزد
شرکت فولاد آلیاژی مرکزی بافق با حضوری فعال در این رویداد تخصصی، میزبان بازدیدکنندگان، متخصصان، فعالان اقتصادی و سرمایهگذاران داخلی و خارجی است.
۱۰ پروژه راهبردی با سرمایهگذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی، فولاد سبا را وارد نسل جدید تولید سبز و هوشمند میکند
مدیرعامل فولاد و نورد سبا، در آیین افتتاح پروژههای این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام کرد: ۱۰ پروژه توسعهای و زیربنایی با مجموع سرمایهگذاری بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان در حوزههای محیطزیست، تحول دیجیتال، تعالی عملیات و ارتقای زیرساختها به بهرهبرداری رسیده است؛ پروژههایی که با هدف کاهش آلایندگی، افزایش بهرهوری و حرکت به سمت فولاد سبز اجرا شدهاند.
فولاد مبارکه با روحیه «میتوانیم» موتور خلق آیندهای بهتر برای ایران است
نماینده مردم شریف شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژههای فولاد و نورد سبا با تمجید از نقش راهبردی گروه فولاد مبارکه در توسعه صنعتی کشور تأکید کرد: این مجموعه با اتکا به سرمایه انسانی، نگاه آیندهنگر و اجرای پروژههای ملی، بارها نشان داده است که میتوان با خودباوری، مسیر پیشرفت ایران را هموار کرد.
























