نقش محوری بانک مسکن در تامین مالی طرح دولت
بک نماینده مجلس با بیان اینکه تامین مالی یکی از ابزارهای مهم در تحقق اهداف قانون جهش تولید و تامین مسکن است، گفت: قطعا به کارگیری همه ظرفیت های قانونی برای تامین مالی، می تواند منجر به توفیق در اجرای این قانون شود.
برپایی غرفه مشاوره تامین اجتماعی در نمایشگاه بینالمللی آسانسور، پلهبرقی و تجهیزات جانبی
سازمان تامین اجتماعی به منظور ارتباط چهره به چهره و ارائه مشاوره کارگاهی به فعالین و صنعتگران کشور در دهمین نمایشگاه بینالمللی آسانسور، پلهبرقی و تجهیزات جانبی حضور مییابد .
نظارت بر زنجیره تامین و توزیع کالا نظاممند شد
معاون وزیر صمت از نظام مند شدن نظارت بر زنجیره تامین و توزیع کالا با ثبت اطلاعات صحیح انبارداران در سامانه جامع انبارها، خبر داد.
مسیر ترانزیتی امارات-ایران-ترکیه فعال شد
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از سفر مقام اماراتی به تهران در هفته آینده برای آغاز فعالیت رسمی کریدور امارات-ایران-ترکیه خبر داد.
خروج غولهای فرسوده از جادههای ایران/ ترخیص ۲ هزار کامیون جدید
در حالی که کامیون های فرسوده همچنان در حال گرفتن تلفات و هدر دادن سوخت یارانهای هستند اما تاکنون از ۶ هزار کامیون ثبت سفارش شده تنها ۲ هزار دستگاه از گمرک ترخیص شده است.
حرکت به سمت تورم تک رقمی با جلوگیری از خلق پول
تجارتگردان – رییس سازمان برنامهوبودجه تاکید کرد: دولت با کنترل نقدینگی و جلوگیری از خلق پول به سمت تک رقمی شدن نرخ تورم حرکت میکند.
رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد شد
با تائید بیمه مرکزی، یعقوب رشنوادی به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد منصوب شد.
مدیرعامل همراه اول: دوران خام فروشی اپراتورها به سر رسیده است
فاز جدید توسعه شبکه همراه اول با عنوان «هشت پلاس» امروز با حضور مدیران مخابراتی کشور رونمایی شد.
شناسایی ۱۷ هزار میلیارد تومان اموال مازاد دستگاههای دولتی
مدیرکل دفتر مدیریت اموال و داراییهای دولت وزارت اقتصاد گفت: ارزش اموال مازاد دستگاههای دولتی شناساییشده ۱۷ هزار میلیارد تومان است و امسال ۹۸۰ میلیارد تومان از این املاک به فروش رفت.
معادله غلط وزارت صمت برای مدیریت قیمت خودرو/زیان ناشی از بهرهوری پایین خودروسازان را مردم نباید جبران کنند
تجارتگردان – عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه دلیل التهاب بازار خودرو انتشار اخبار متفاوت درباره نحوه قیمت گذاری است، گفت: نباید زیان انباشته خودروسازان که ناشی از بهره وری پایین آن ها است را از جیب مردم پرداخت کرد.











