مدیر عامل تجارت الکترونیک پارسیان کیش به همراه عضو هیات مدیره شرکت و برخی از مدیران بانک پارسیان از “کیوسک نوبت دهی” به عنوان محصول جدید تاپکیش که در شعبه بانک پارسیان بهره برداری شده است، بازدید فنی کردند.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی تاپکیش، در این برنامه بازدید دکتر نوید غلامی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره تجارت الکترونیک پارسیان کیش به همراه حسن شایسته مجد عضو هیات مدیره شرکت و مدیر زیر ساخت و عملیات فناوری اطلاعات بانک پارسیان و محمدرضا اقبالی مدیر پشتیبانی این بانک و معاون و مدیران تاپکیش و بانک به بررسی فنی کیوسک نوبت دهی به عنوان محصول جدید شرکت پرداختند که در شعبه نفت شمالی بانک پارسیان بهرهبرداری شده است و از نزدیک نقاط قوت و تمایز این دستگاه در مقایسه با نمونه های قبلی مستقر در شعب را بررسی کردند.
در جریان این بازدید دکتر غلامی با اشاره به مزایای محصول فناورانه کیوسک نوبت دهی شامل فول تاچ بودن و امکان ایجاد قابلیت نوبت دهی غیرحضوری در وب سایت و اپلیکیشن بانک و نیز دارا بودن سیستم عامل اندروید این دستگاه اعلام کرد: این دستگاه امکان راه اندازی سیستم گزارش گیری توزیع نوبت های آنلاین را دارا است و عدم محدودیت در تعداد باجه، طراحی سیستم بر اساس نیاز کارفرما به طور خاص و نیز بازار هدف گسترده از دیگر مزایای این محصول جدید شرکت است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با سابقه شانزده سال حضور فعال در عرصه توسعه تولیدات داخلی و انتقال دانش و فناوری روز دنیا در خصوص تجهیزات بانکی همواره سعی کرده است با راه اندازی خطوط مختلف تولید تعمیر و نوسازی ابزارهای مختلف در راستای رفع نیاز صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور خدمات شایانی ارائه دهد و همگام با دانش روز دنیا به ویژه در شرایط تحریم اقتصادی و محدودیت واردات، نیازهای این صنعت را مرتفع سازد.