مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع کارکنان پست گناباد بر مولفه مشتری مداری به عنوان یکی از اولویت های شبکه پستی کشور تاکید کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی شامگاه پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱از پست شهرستان گناباد بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
لیائی با اشاره به تلاش در ارائه خدمات متناسب با ظرفیت های موجود پست استان و شهرستان های اطراف، بر تلاش در رفع نیازهای مشتریان مطابق با شرایط روز تاکید کرد.
وی با بیان اینکه کیفیت خدمات باید افزایش یابد، گفت: «تکریم مشتریان از مولفه های اصلی شبکه پستی کشور است.»
معاون وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: «هوشمند سازی پست و توسعه زیر ساخت ها موجب تسریع در ارائه خدمات پستی و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان را فراهم آورده است.»
لیائی تصریح کرد: «سامانه روستا بازار، بستر مناسبی را برای دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایعدستی و فرآورده های کشاورزی و دامی به بازارهای داخلی برای فروش بدون واسطه را مهیا کرده که استفاده از این سامانه علاوه بر حذف واسطه ها موجب حمایت از تولید کنندگان خواهد شد.»
ظهوری رئیس اداره پست شهرستان گناباد نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و جایگاه پست شهرستان در استان ارائه داد.