شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به سوالات و ابهام های مشتریان بانک ملی ایران،از امروز به صورت آزمایشی راه اندازی شد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،پیش از این تنها شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ جهت پاسخگویی به مشتریان اختصاص داشت که از امروز شماره تلفن۱۶۷۹(بدون پیش شماره۰۲۱) نیز به صورت آزمایشی در کنار شماره مذکور ، به این کار اختصاص داده شده است.
مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت راهنمایی از خدمات بانک، پاسخ به سوالات و مشکلات بانکی خود و همچنین ارائه پیشنهادات به بانک ملی ایران با شماره تلفن جدید۱۶۷۹ بانک ملی ایران تماس حاصل نمایند.
گفتنی است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره مذکور از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است ؛ مشتریان می توانند پس از تماس با شماره های فوق، با شماره گیری عدد ۳ با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک به منظور پاسخگویی به سوالات و با شماره گیری عدد۴ به کارشناسان واحد ارتباط مردمی نظام های پرداخت جهت طرح سوال در خصوص سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ارتباط برقرار نمایند.
گفتنی است در آینده نزدیک این شماره چهار رقمی ، جایگزین شماره ۰۲۱۶۴۱۴۰ خواهد شد.