معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرکت رجا می‌تواند تصویر ذهنی خوبی از رضایت‌مندی را در خانواده سازمان تأمین اجتماعی ایجاد کند و آن را بهبود ببخشد و در بین مخاطبان این احساس رضایت را ایجاد کند.

مصطفی سوری،معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی که در آخرین جلسه ستاد نوروزی ۱۴۰۱ شرکت رجا و در جمع مدیران و اعضای این ستاد حضور یافته بود،افزود:به نوبه خود و از طرف مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از زحمات همه دست‌اندرکاران در شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای ایجاد سفر ایمن و مطلوب برای هموطنان تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی اظهار داشت: با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش سفرها در نوروز ۱۴۰۱ بودیم که با گزارش و آمارهای ارائه شده از اهم اقدامات صورت گرفته در این شرکت خوشبختانه رشد و اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که این نتیجه حاصل زحمات همه عزیزان در رجا است.
دکتر سیدعلیرضا حسینی طباطبایی،مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و کارکنان در رجا گفت: از آنجا که شرکت رجا، مجموعه‌ای دانش بنیان حداقل در حوزه IT محسوب می‌شود باید بیش از پیش به اعداد و ارقام توجه شده تا با ابتکار و نوآوری بتوان کارهای جدیدتر و بهتری انجام داد.
دکتر حسینی گفت: برای مقایسه آمارها در خروجی نظرسنجی‌ها، باید به اهمیت رضایت مشتری بیشتر توجه شود.
در ابتدای این جلسه دکتر بختیاری،مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن قدردانی از زحمات همکاران در بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱، توضیحاتی در خصوص گزارش عملکرد رجا برای سفرهای نوروزی ارائه کرد.
وی با قدردانی از توجه مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مدیرعامل هگتا به شرکت رجا جهت اقداماتی که برای خدمات‌دهی به هموطنان گرامی ارائه می‌دهد، گفت: قطعا این توجه موجب ایجاد انگیزه در بین همکاران برای ارائه عملکرد بهتر خواهد شد.