با استقبال مشتریان گروه خودرو سازی سایپا از خدمات متنوع شرکت امدادخودروسایپا، این شرکت توانست از مرز فروش خدمات سال ۱۴۰۲ عبور کند.

به گزارش رویداد شرق به نقل از سایپانیوز، شرکت امدادخودروسایپا با ایجاد زیرساخت های لازم برای دسترسی آسان مشتری به خدمات متنوع این شرکت از جمله انواع خدمات گارانتی بدنه و امداد تکمیلی توانست در فروش مستقیم از مرز فروش کل خدمات در سال ۱۴۰۲ عبور کند.

علی راشدی، مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا با اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی دقیق با استفاده از پرسنل توانمند و کارآمد، توسعه سهم بازار با استفاده از بازارهای جدید، همراهی، سهولت و ایجاد تمهیدات خرید بهتر جهت مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت و جذاب گارانتی بدنه در قالب کارت طلایی سایپا، توسعه فروش اشتراک خدمات امداد تکمیلی با افزایش ارزندگی خرید اشتراک جهت مشتریان و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت و استفاده از قطعات استاندارد توسط ناوگان امدادخودروسایپا از جمله عواملی بود که باعث شد این شرکت در فروش مستقیم خدمات به مشتری، بتواند از مرز فروش سال ۱۴۰۲ عبور کند.

پیشتر امدادخودروسایپا در حوزه تامین نیاز قطعات شبکه گسترده خود و ارائه قطعات استاندارد به مشتریان  از مرز فروش کل سال ۱۴۰۲ در حوزه قطعات نیز عبور کرده بود.

مشتریان گروه خودروسازی سایپا در صورت نیاز می توانند جهت خرید انواع اشتراک خدمات گارانتی بدنه (بیمه بدنه متمایز)، اشتراک خدمات امداد تکمیلی و دریافت خدمات خودرو در محل مشتری با شماره ۰۲۱۸۴۴۴۴ تماس حاصل کنند.

همچنین مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن شرکت امدادخودروسایپا به نشانی  www.emdadsaipa.ir نسبت به خرید انواع خدمات اقدام کنند.