«مثبت اندیشی انتخاب دشواری است. اما هنگامی که این تصمیم را بگیرید خواهید دید که چرا زندگی خوب است! »
«مثبت اندیشی انتخاب دشواری است. اما هنگامی که این تصمیم را بگیرید خواهید دید که چرا زندگی خوب است! »
الجی در ماه گذشته فیلم جدید خود را تحت عنوان «زندگی خوب است اگر با لبخند همراه باشد» منتشر کرد. این عنوان از شعار معروف Life’s Good الجی الهام گرفته است. قرار است این فیلم مشتریان، و به خصوص جوانان سراسر دنیا را ترغیب کند تا با دیدگاهی شجاعانه و مثبتنگر به استقبال چالشهای زندگی بروند، مخصوصاً در این زمانهی سخت.
زندگی پر از چالش و نوسان است و به همین دلیل خیلی از مردم دیدگاه درونی مثبتنگر خود به جهان را از دست دادهاند. الجی با این فیلم قصد دارد مردم دنیا را بر آن دارد تا با دیدگاه و طرز فکری مثبت با چالشهای خود مواجه شده و فرصتهای زندگی را غنیمت بشمرند.
در ابتدای این فیلم ۹۰ ثانیهای، قهرمان فیلم برای اسکیتبورد سواری نگران و بی اعتماد به نفس به نظر میرسد. اما همینطور که فیلم پیش میرود، آرامش خود را به دست میآورد و به تدریج یاد میگیرد چطور تعادل خود را حفظ کند و در نهایت با لبخندی بزرگ بر لب و با مثبت اندیشی درونی خویش به زیبایی حرکت میکند. این فیلم که با یک برداشت و بدون قطع سکانس، گرفته شده و احساسات واقعی شخصیت فیلم را به نمایش در میآورد و با رنگهای گرم، نرم و طلایی و موسیقی آرامشبخش پسزمینه کار را به تکمیل میرساند.
در این فیلم که توسط هنرمند برندهی جایزه امی، یعنی نیکولای فوگلسیگ کارگردانی شده، راوی پسر جوانی است که در واقع نمایندهی ندای مثبتنگر درونی همه ماست. این روایت میتواند نماد کودک درون قهرمان داستان باشد که سرشار از مثبتنگری است و به نوعی نماد مثبت نگری درونی همه ماست. در طول فیلم، صدا به شخصیت اصلی نیرو میدهد تا بر ترس خود غلبه کند و به او کمک میکند از لحظات خود بیشترین لذت را ببرد.
این فیلم نامهای عاشقانه به تمام کسانی است که جرئت دارند مثبتنگری درون قلب خود را بیدار کنند و بینندگان را تشویق میکند رؤیاهای خود را به فراتر از محدودیتهایشان ببرند. قهرمانانی که به خود اجازه میدهند شجاع باشند و آن طور که فوگلسیگ میگوید «از منطقهی امن خود بیرون آمده و با مثبتنگری بر چالشهای خود، خواه بزرگ و خواه کوچک، پیروز شوند.»
این فیلم که با مخاطبان جهانی خود ارتباط برقرار کرده و به سرعت فراگیر شد، بازخوردهای مثبت فراوانی را در پلتفرمهای صفحات اجتماعی رسمی الجی به همراه داشت. تنها در کانال یوتیوب الجی، این فیلم در عرض سه هفته بیش از ۳۶ میلیون بار دیده شد. یکی از بازدیدکنندگان اینستاگرامی نوشت: «دیدن اینکه چطور نگرانی کسی برای امتحان کردن چیزهای جدید به لذت بیبدیل تصمیمگیری شجاعانه تبدیل شد، برایم الهام بخش بود.» بازدیدکننده دیگری نوشت: «این فیلم من را به فکر فرو برد، چون خود من در زندگیام به موانعی برخورد کرده بودم و میترسیدم با چالشها مواجه شوم. ولی به من یادآوری شد که میتوانم به هر چیزی که ذهنم را با شجاعت و امید بر آن متمرکز کنم برسم.»
الجی از ماه آگوست کمپین جهانی Life’s Good” “را شروع کرده و در آن به مردم الهام میبخشد تا با دیدگاهی مثبت با چالشها روبهرو شوند، حتی وقتی موانع زیادی در زندگی وجود دارد و تغییرات و دلایل زیادی برای تردید هست. شرکت الجی فعالانه ارزشهای نشان تجاری خود را با هویت بصری جدیدی در مکانهای مشهور و بیلبوردهای فضای آزاد به نمایش در آورده تا الجی را به عنوان نشان تجاری جوان و پویا نشان بدهد.
هدف شعار Life’s Good” “ نگاه مثبت به جهان است و الجی در قدم به قدم این سفر شجاعانه در کنار یکایک مصرفکنندگان خواهد بود.