یکی از موضوعاتی که مصرف‌کنندگان این روزها به آن علاقه‌مند شده‌اند این است که چگونه می‌توان با سیاره‌ی خود مهربان‌تر بود و به‌موازات آن زندگی روزمره‌ی خود را هم ادامه داد. این موضوعی است که از شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز انتظار می‌رود. زیرا در نهایت همه ما در کنار هم هستیم.

یکی از موضوعاتی که مصرف‌کنندگان این روزها به آن علاقه‌مند شده‌اند این است که چگونه می‌توان با سیاره‌ی خود مهربان‌تر بود و به‌موازات آن زندگی روزمره‌ی خود را هم ادامه داد. این موضوعی است که از شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز انتظار می‌رود. زیرا در نهایت همه ما در کنار هم هستیم.
به‌عنوان بخشی از کمپین «Life’s Good» ال‌جی، این شرکت همکاری مشترکی را با یک اینفلوئنسر بریتانیایی به نام Immy Lucas آغاز کرده است. «ایمی لوکاس» خالق کانال یوتیوبیSustainably Vegan و پایه‌گذار جنبش زیست‌ محیطی The Low Impact Movement است. به دعوت ال‌جی قرار است این اینفلونسر ویدئوهایی برای نمایش روش‌های پایدارتر زندگی تولید کند.ایمی به‌عنوان یک حامی اثرگذار محیط زیست و خالق آثار هنری، محتوای تصویری مختلفی در زمینه‌های پایداری، غذاهای فصلی و به صفر رساندن دورریزها تولید می‌کند. او سعی دارد غذاهای هر منطقه که مناسب فصل آن منطقه هستند را جایگزین غذاهای «گیاهی» کند که به سراسر جهان ارسال می‌شوند. تمام تلاش او به اشتراک‌گذاری دسترسی آسان به زندگی پایدار است.ویدئوی Life’s Good: Environment به‌طور مشترک و با استفاده از ویدئوی «پروژه فیلم زندگی خوب است» ساخته‌شده تا نشان دهد چگونه تغییرات کوچک می‌تواند تغییرات بزرگی در محیط ایجاد کند. این ویدئوی چهاردقیقه‌ای درواقع با استفاده از بخش‌هایی از ویدئوی پروژه فیلم زندگی خوب و اضافه کردن محتوای جدید قانع‌کننده‌ای ساخته‌شده تا همه را تشویق کند نقش خود را در حفاظت از این سیاره به بهترین شکل ایفاء کنند.ویدئوی جدید دارای چهارفصل است: «زندگی متصل است»، «زندگی خوشمزه است»، «زندگی احیاکننده است» و «زندگی خوب است وقتی ما بیاموزیم و به دیگران نیز آموزش دهیم».پیام این ویدئو نیز این است که تمام مردم جهان باهم متحد شوند و با انتخاب سبک زندگی کم اثر بر محیط زیست برای داشتن آینده‌ای پایدارتر، گام‌های کوچکی بردارند. هم‌زمان نیز بر اهمیت حفاظت از اکوسیستم جهان تأکید و در همین راستا تلاش کنند.ایمی در این رابطه گفته: «اگر می‌خواهیم نسل آینده سیاره‌ی سالمی را از ما به ارث ببرد، باید همه‌ی ما در سبک زندگی روزمره خود تغییراتی ایجاد کنیم.» او همچنین افزوده: «با ایجاد کوچک‌ترین تغییرات در شیوه‌ی زندگی، می‌توانیم مطمئن باشیم که زندگی برای فرزندان ما و فرزندانِ فرزندان ما خوب است».تریلر ویدئوی Life’s Good: Environment از امروز روی بیلبوردهای دیجیتالی ال‌جی در میدان تایمز نیویورک و تقاطع پیکدیلی سرکس لندن قابل‌مشاهده است. ویدئوی کامل این پروژه نیز در کانال یوتیوب جهانی ال‌جی و پیج اینستاگرام این شرکت در دسترس عموم قرار دارد. تمامی اخبار و اطلاعات جانبی در مورد کمپین ۲۰۲۱ Life’s Good را می‌توانید در پیج اینستاگرامی این شرکت دنبال کنید.