شماره جدید مجله داخلی شرکت بیمه دی با عنوان «فیروزه دی» به همت مدیریت روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این شماره مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی، فصل نوی بیمه دی با عنوان منحنی دوم را با جزئیات شرح می دهد. همچنین مهدی خیرخواهان، مدیر امورمشتریان نگاهی به طرح رضایت سنجی در بیمه دی دارد. در میز سخن این شماره نیز با تیم درمان درباره درمان انفرادی از ابتدا تا شخص واحد به گفتگو پرداخته ایم و در کنار آن میزگردی درخصوص پوست اندازی رشته بیمه زندگی داشته ایم.بیمه های ثالث نیز موضوع بحث دیگری است که در این شماره به آن پرداخته ایم.در ادامه نیز مدیریت استان گیلان را از نظر گذرانده ایم. نسخه الکترونیکی نشریه را از اینجا مطالعه کنید.
https://rooydadeshargh.ir/?p=17282