مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهند بود.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،مدیران ارشد بانک در راستای اجرای برنامه ادواری ارتباط بی واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف در ارائه خدمات به مشتریان،در ۱۷، ۱۸ و ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ در مرکز تماس  اداره کل روابط عمومی حضور می یابند  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی  گفت و گو خواهند کرد.

علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰  کلید ۳ با مدیران ارشد بانک بی واسطه گفت و گو کنند.