مدیرعامل شرکت ملی پست به منظور نظارت بر فرایندهای اجرایی پستی از مرکز تجزیه و مبادلات پست کشوربازدید کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی عصر جمعه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور و مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی خلیج فارس، شاخص های کمی و کیفی و روند اجرای فرایندهای پستی در این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
وی در این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان کشیک این مراکز پستی، از همکاری و اهتمام ویژهی تمامی کارکنان خدوم شبکه پستی کشور که با عملکرد دلسوزانه و متعهدانه خود، مسیر تحقق اهداف این شرکت در امر خدمات رسانی مطلوب به هموطنان را هموار کرده و موجبات رضایتمندی مشتریان پستی را فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.
لیائی در بازدید از سورتینگ هوشمند پستی ؛ با بیان اینکه راه اندازی سیستم هوشمند و پیشرفته تجزیه و ثبت مرسولات پستی دراین دو مرکز و ۴ استان دارای این سیستم، افزایش رضایتمندی مشتریان شبکه پستی را در پی داشته افزود: «در صدد هستیم این سیستم را در دیگر شهرهای بزرگ کشور راه اندازی کنیم.»
لیائی با اشاره به ترافیک چشمگیر و رو به رشد مرسولات پستی در روزهای پایانی سال، از عدم رسوب مرسولات و روال عادی و مطلوب آماده سازی و رهسپاری مرسولات در این مرکز ابراز خرسندی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه کارکنان پست در تمام طول سال، در دوران شیوع کوید۱۹، شرایط بد آب و هوایی و در تعطیلات رسمی مشغول فعالیت و خدمات رسانی بوده اند، افزود: «در هیئت مدیره شرکت ملی پست، تمام تلاش خود را برای پرداخت مبالغ پاداش و رفاهی و جبران بخش کوچکی از زحمات همکاران در پایان سال به کار بسته و امیدواریم با پیگیری ها و تصمیمات مناسب مشکلات معیشتی کارکنان در سال جدید به طور کامل رفع گردد»