مدیرعامل بیمه رازی بر نقش محوری نمایندگان و شبکه فروش در تحقق اهداف میان مدت و بلند مدت این شرکت تاکید کرد و با بیان این که نماینده شرکت بیمه، نباید تنها فروشنده بیمه نامه باشد، گفت: نقش بازاریابی و ارائه مشاوره به مخاطبان صنعت بیمه نیز بر عهده نمایندگان است.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، دکتر علی جباری در تحقق هدف افزایش سرمایه به سی هزار میلیارد ریال را از کانال شبکه فروش قابل تحقق دانست و با بیان این که به منظور توسعه فروش و نیز ارتباط گسترده تر با بیمه گزاران، تا سال ۱۴۰۳ دست کم باید سی شعبه جدید شرکت افتتاح شود، ادامه داد: بیمه رازی بر روی آموزش و تقویت شبکه فروش خود سرمایه گذاری جدی خواهد داشت و این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه می یابد.
مدیرعامل بیمه رازی «نماینده محوری» را نه یک شعار بلکه یک راهبرد برای این شرکت خواند و بر لزوم استفاده از نظر شبکه فروش در اجرای برنامه تحول بیمه رازی تاکید کرد، چرا که آنها در خط مقدم عملیات شرکت، به صورت مستقیم و بدون واسطه با مشتریان در اتباط اند.
وی با تاکید بر این که بیمه رازی باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ و مؤثر در کشور ایفای نقش کند، ادامه داد: صنعت بیمه یکی از حوزههای تأثیرگذار در اقتصاد ملی است و این شرکت که محصول آن اطمینان، امنیت و آرامش است، با تحول اساسی، جایگاه خود را در میان بنگاههای اقتصادی کشور پیدا کرده است.
مدیرعامل بیمه رازی توسعه اختیارات شبکه فروش و نیز باز کردن گره های پیش روی نمایندگان را از اقدامات اولیه در دوره مدیریت کنونی شرکت خواند و با بیان این که این روند باز هم ادامه خواهد یافت، گفت: اطلاعات موجود نشان می دهد با مانع زدایی از پیش روی شبکه فروش، میزان حق بیمه تولیدی شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
جباری با تاکید بر اینکه حرکت به سمت کسب و کار دیجیتال، نباید به فعالیت شبکه فروش لطمه وارد کند، ادامه داد: نمایندگان بدون هیچ دغدغه ای تنها باید به فروش بیشتر و جلب رضایت مشتری فکر کنند، چرا که شرکت بیمه رازی بدون مشتری راضی، مفهومی ندارد.