امین ابراهیمی مدیرعامل و هیات همراه با سینا ربی سرپرست مدیریت بخش احیا و جمعی از مدیران و کارکنان بخش، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دفتر مدیر بخش احیا‌، دیدار و در ادامه از سایت صنعتی این بخش بازدید میدانی نمودند.

ابراهیمی با تبریک تحقق ظرفیت اسمی تولید در واحد زمزم ۳ گفت: هدف تولید سالانه پیش‌بینی شده برای این واحد، ۲ میلیون‌ تن در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی در ادامه تصریح نمود: جبران خسارت توقف تولید باید با توان مضاعف جبران شده و همان‌گونه که در حوزه فروش شمش به استاندارهای لازم رسیدیم، باید برای فروش آهن اسفنجی نیز استاندارهای لازم لحاظ شود.

وی افزود: سال جاری، وظیفه‌ی بخش احیا، حساس‌تر شده است. پیش از ورود به فصل گرما، باید برای انبارش آهن اسفنجی تولید شده در زمزم ۳، زمین مناسب در نظر گرفته شود. 

در این دیدار که با حضور محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، میثم شهنیانی معاون طرح‌ و برنامه و جمعی از مسئولان شرکت حضور داشتند، مدیران بخش احیا، با تشکر از توجه مدیرعامل شرکت نسبت به این بخش، درخواست‌هایی را ارائه نمودند که در دستور کار بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، پس از نشست یاد شده، امین ابراهیمی مدیرعامل و هیات همراه با راهنمایی سینا ربی سرپرست مدیریت بخش احیا و دیگر مسئولان از سایت صنعتی و اتاق‌های کنترل بخش یاد شده، بازدید میدانی نمودند.