مدیران بانک سرمایه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی ایران در خصوص توسعه همکاری‌ها رایزنی نمودند.

مدیران بانک سرمایه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی ایران در خصوص توسعه همکاری‌ها رایزنی نمودند.

 

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، موسی اسلامیان، مدیر عامل این بانک، و هیأت همراه، در روز یک‌شنبه ۲۴ اسفندماه، با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با صمد حسن‌زاده، رئیس این اتاق دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ها و تعاملات گفت‌وگو و رایزنی نمودند.

گفتنی است تشریح ظرفیت‌های بانک سرمایه در زمینه‌های مختلف بانکی به‌ویژه حوزه اعتبارات و بین‌الملل از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بوده است.

شایان ذکر است در این دیدار علی خسروی، معاون بانکی، و علی دیزجی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک سرمایه، دکتر اسلامیان را همراهی نمودند.