تولید جهانی فولاد در ماه می ۰.۳ درصد کاهش یافت
بر اساس اعلام انجمن جهانی فولاد، تولید جهانی فولاد خام در می ۲۰۲۶ به ۱۵۷.۹ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰.۳ درصد کاهش نشان میدهد.
قرارگاه مرکزی در ساعات اولیه جنگ اقتصادی تشکیل شد/ مدیریت شبانهروزی برای تأمین کالا و کنترل بازار
وزیر صمت با بیان اینکه در نخستین ساعات آغاز جنگ، قرارگاه مرکزی وزارت صمت تشکیل شد، گفت: مدیران، معاونان و کارکنان این وزارتخانه بدون لحظهای ترک میدان، حتی در ایام تعطیل در محل کار حضور داشتند.
تولید پایدار در سایه امنیت ملی محقق می شود
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به شرایط جنگی و نیاز به تولید پایدار در سایه امنیت، توجه به امنیت ملی، هم در بعد نیروهای مسلح و هم در ابعاد مردمی، بیش از پیش اهمیت یافته است.
اطلاعیه شماره ۴ مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه
در پی حمله ددمنشانه آمریکایی صهیونی بعدازظهر امروز به مجتمع فولاد مبارکه بخشهایی از این مجتمع متحمل خساراتی شد. مدیریت ارتباطات فولاد مبارکه با اعلام این خبر اطلاعیه شماره ۴ خود را منتشر کرد.
بررسی ظرفیتهای همکاری بسیج وزارت صمت و سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی کشور
در نخستین روزهای سال جدید، نشست صمیمانهای با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای قرارگاه شهید زمردی با رئیس سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
نخستین جلسه هماهنگی کارگروه ارزیابی خسارت واحدهای تولیدی برگزار شد
نخستین جلسه هماهنگی کارگروه ارزیابی آسیب و خسارات واحدهای صنعتی، معدنی آسیبدیده در جنگ رمضان با حضور معاونان وزیر صمت برگزار شد.
11 فروردین 1405
فولاد خوزستان و روایت همبستگی در دل بحران
در روزهایی که فولاد خوزستان زیر فشار یک حمله نظامی قرار گرفته، خبری منتشر شد که بیش از هر تحلیل و گزارشی معنا داشت؛ بازنشستگان این مجموعه اعلام کردهاند آمادهاند به خطوط تولید بازگردند و در کنار کارگران، متخصصان و مدیران بایستند. این فقط یک اعلام آمادگی ساده نیست؛ نشانهای از نوعی پیوند عمیق است که یک بنگاه صنعتی را به «خانواده» تبدیل میکند.
فولاد خوزستان و عبور دشمن از خط معیشت مردم
حمله به واحدهای صنعتی، آن هم در مقیاس فولاد خوزستان، صرفاً رویدادی نظامی نیست؛ بلکه یک پیام اقتصادی–اجتماعی دارد که نمیتوان آن را نادیده گرفت.
مدیرعامل مس ایران بر ارتقای تابآوری عملیاتی و مدیریت بهینه منابع تاکید کرد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید، با تأکید بر شرایط خاص سیاسی و اقتصادی کشور ناشی از جنگ تحمیلی، بر تداوم تولید ازطریق مدیریت بهینه تأمین، منابع مالی و ارتقای تابآوری عملیاتی تأکید کرد.
بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از مجتمع فولاد مبارکه
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، پس از حمله جنایتکارانه دشمن صهیونی- آمریکایی به مجتمع فولاد مبارکه، از این مجموعه بازدید کرد.
دکتر علی رسولیان به عضویت هیئت امنای فنی و حرفه ای منصوب شد
غلامحسین محمدی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور طی حکمی، علی رسولیان؛ مدیرعامل فولاد سنگان را به عنوان عضو هیئت امنای مرکز فنی و حرفه ای ۲۹ منصوب نمود.
























